سه‌شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ |۱۶ محرم ۱۴۴۶ | Jul 23, 2024
نشست رئیس تبلیغات اسلامی با امام جمعه دهدشت

حوزه/ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در دیدار با امام جمعه دهدشت گفت: مهمترین فشار بر انقلاب اسلامی ایران توطئه تبلیغاتی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کهگیلویه و بویراحمد، حجت الاسلام مجید بهادری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه، در دیدار امام جمعه دهدشت، به اهمیت تاسیس این نهاد مقدس پرداخت و گفت: سازمان تبلیغات اسلامی با رسالت عظیمِ رساندن حقایق اسلام به دنیا و شناساندن آن به مردم، برای پرداختن به امر تبلیغات دینی تأسیس شد که کار سیاست گذاری، برنامه ریزی، هدایت، اعزام مبلّغ، برای اشاعه فرهنگ اسلامی و... را بر عهده دارد و با پیام آزادی انسان ها، بر پایی عدالت، صلح و آشتی به فعّالیت می پردازد.

وی در ادامه بیان کرد: بزرگ ترین توطئه بر ضد انقلاب اسلامی ایران، توطئه تبلیغاتی است و مهم ترین فشار بر انقلاب، از سوی تبلیغات است، اهمیت پرداختن به این امر، بسیار ضروری به نظر می رسد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه در ادامه ضمن گزارشی از عملکرد این اداره، یادآور شد،فعالیت های تبلیغی و دینی خوبی توسط هیئات مذهبی، روحانیون مستقر و هجرت و فعالان فرهنگی در سطح شهرستان اجرا شده و در آینده هم اجرا خواهد شد.

بهادری اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با تقویت ارزش های اسلامی به خوبی در تمامی مسئولیت ها تاکنون ایفای نقش کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha